"Інновації в ІКТ"

     Сьогодні роль учителя стала більш активною. Учителі створюють сприятливі умови для розкриття і розвитку учнів. Стрімкі темпи інформатизації суспільства та розвитку Інтернет - технологій актуалізують проблему формування інформаційної компетентності підростаючого покоління, яка наразі виступає одним із потужних чинників успішності навчальної, професійної, суспільної та інших видів діяльності молодої людини.
     У процесі підготовки вчителя для використання інформаційних технологій не лише на заняттях з інформатики, але й у всьому освітньому просторі, особлива увага приділяється розвитку рис новаторства, креативності, адже педагог має підготувати учня до відповідальних, свідомих і розумних дій в умовах технічного прогресу, швидкого розвитку техніки, інформаційних технологій, раціональної самоосвіти і технічного та інформаційного навчання.
    Маючи достатні навички роботи на комп’ютері і професійний досвід, учитель-предметник формує у себе здатність розробляти власні електронні продукти, адже саме вони відображають бачення вчителя щодо викладання конкретного предмета і дають можливість формувати базу педагогічного професійного досвіду, допомагають вчителю самовдосконалюватися і передавати досвід молодому поколінню й бути для нього наставником.
     Тому для підвищення рівня ІКТ компетентності вчителів закладу, в 2015-2016 навчальному році було створено творчу групу «Інновації в ІКТ». Методична проблема «Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом упровадження інноваційних освітніх технологій». Завдання які стоять перед групою:
  • перехід на новий рівень у використанні комп’ютерної техніки і інформаційних технологій;
  • ефективне використання основних можливостей всесвітньої мережі Інтернет;
  • забезпечення суттєвого росту професійної майстерності педагогів та підвищення якості засвоєння учнями знань, практичних умінь, навичок;
  • формування основних груп компетентностей учнів з впровадження сучасних інформаційних технологій та удосконалення управлінської діяльності;
  • формування інноваційної культури навчального закладу;
  • впровадження освітніх інновацій у навчально-виховний процес шляхом;
  • створення банку ІКТ-супроводу уроку для широкого використання у навчально-виховному процесі.
     До групи увійшли вчителі різних навчальних предметів:
Басова О.М. – учитель інформатики.
Дубина С.В. – учитель хімії.
Колантаєвська Ю.М. – учитель англійської мови.
Лопатіна Л.О. – учитель початкових класів.
Пильчук М.В. – учитель інформатики.
Ткаченко О.О. – учитель біології та основ здоров’я.
Фененко О.А. – учитель математики.
Філоненко Ю.С. – учитель історії.
Шевченко І.О. – учитель фізики та астрономії.

     Результати роботи за 2015-2016 навчальний рік
     Звіт
     Збірка «Робота з он-лайн сервісом Prezi» (з досвіду творчої групи «Інновації в ІКТ»). Упровадження в навчально-виховний процес нелінійних мультимедійних презентацій Prezi, сприяє підвищенню мотивації до навчання, дозволяє розв’язувати навчальні задачі нестандартним, захоплюючим способом. Збірка розрахована для вчителів навчальних закладів, які бажають розширити способи застосування ІКТ на уроках та виховній роботі. Завантажити.
     Результати роботи за 2016-2017 навчальний рік
     Відкрите засідання групи. "Досвід роботи з ресурсом Prezi". Презентація.
      

        Збірка «Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps» (на допомогу користувачу (досвід роботи творчої групи «Інновації в ІКТ»). Посібник містить рекомендації по впровадженню освітнього сервісу Learningapps в навчальний процес сучасної школи та приклади використання на уроках різних дисциплін. Матеріали розраховані для вчителів навчальних закладів, які бажають розширити способи застосування ІКТ на уроках та виховній роботі. Завантажити.

Результати роботи за 2017-2018 навчальний рік

Упровадження в освітній  процес Інтернет-технологій сприяє підвищенню мотивації до навчання, дозволяє розв’язувати навчальні задачі нестандартним, захоплюючим способом. Пропонуємо ознайомитися з ресурсом для створення інтерактивних плакатів, які можна використовувати на уроках різних навчальних предметів.

Завантажити


Результати роботи за 2018-2019 навчальний рік

Збірник «Організація онлайн опитування на уроках різних навчальних дисциплін засобами хмарних технологій».
Використання хмарних технологій в освітньому процесі дозволять організувати самостійну роботу здобувачів освіти та швидко перевірити результати їх роботи. Пропонуємо ознайомитися з ресурсом для створення тестів та опитувань, який можна використовувати на уроках різних навчальних предметів.